divendres, 26 de desembre del 2014

Benvinguts

Hola a tots i a totes! Som Núria, Estela i Aitana i tenim el plaer de donar-vos la benvinguda al nostre bloc creat per a les aules del segle XXI. Avui, ens trobem en la societat de la informació on les TIC juguen un paper cada vegada més important, i evidentment els mestres han d'adaptar-se als canvis. Malgrat tot, no vol dir que les noves tecnologies es converteixen en l’únic eix de metodologia educativa, sinó en un complement formatiu que ofereix ferramentes i recursos de gran utilitat per a dur a terme l’aprenentatge de manera significativa. 

Amb aquesta intenció naix el present bloc, una ferramenta per treballar el poemari Qui no sap riure no sap viure (2014), dirigida als alumnes de l'etapa de Primària i als seus docents. Cal assenyalar que podeu trobar les activitats organitzades per cicles o pels títols dels poemes en l'apartat "ETIQUETES", i que convidem a qualsevol altre membre de la comunitat educativa a fer un ús formatiu d'aquestes.

Animeu-vos a participar en un viatge educatiu virtual! Esperem que vos resulte una experiència lúdica i enriquidora.

Atentament,

Núria Galan, Estela Ces i Aitana Fernàndez, estudiants de Grau en Mestre en Educació Primària a la Universitat d'Alacant.

Salutacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.